Nån där uppe...

Tre faktiskt helt okej tidiga dagar är avklarade. Eller idag var det hårt att gå upp men jag är fortfarande förvånad över mig själv ;) Men i morgon är det ledig dag och tur är väl det. Memil hatar värme = Sova med båda fönstrena vidöppna = Iskallt på morgonen = Fucking ont i halsen. Så jag har köpt på mig halstabletter till 1000. Kortvakt idag, alltså ligger jag i Memils soffa, mumsar halstabletter och ska ta mig en powernap på sisådär 3-4 timmar! ;)
 
Det blir en promenad senare idag iallafall, kanske ska gå och möta Emil när han kommer hem från jobbet? Hoppas hoppas hoppas halsontet ger med sig tills i morgon. Enda dagen på veckan jag kan träna, och det skulle bli ordentligt.. Hmmm, känns som om nån där uppe inte vill att jag ska bli fit!? Alltid är de ju nånting i mig som krånglar =(
 
 
Nåväl, gonatt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0