Noll motivation

Jag letar fonatiskt efter träningsmotivation! Känner mig alldeles degig och slö. Varför åt jag pannkakorna idag ?? Kanske för att jag är kung på pannkisar? Kansk för att jag skulle va go och överraska bröderna Lindström med Pannkaksfrukost ?? Men varför åt jag? Det lägger ju sig om en klump i magen! Hoooööö, och solen skiner, jag måste verkligen ut! Ta mig till gymmet, köra död på mig själv.. Men ge mig styrka!
Letar även fonatiskt efter nytt boende. Jag kommer slita hår om jag bor kvar här! Jössenamn! Så är det någon som vet om en liten skokartong så hojta för fan! 

Och ska jag säga en sak? Jag har inte rökt en enda cigg sen i lördags! Inte ens ett bloss och jag är inte ens röksugen! =D=D Inget planerat att sluta men jag är helt enkelt inte sugen på det, dutti va :) 
 
Nä, kolla runt alla bloggar, träningsforum osv. Sug bara suuuuuuug in all motivation!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0