Ny frukost

Jag har funnit tillbaka till havregrynsgröten på morgonen igen. Fiberhavregryn, mjölk, in i micron, på med banan och en skvätt mjölk igen. Det är nästan så jag längtar till frukosten när jag går och lägger mig! Jag varierar mellan havregrynsgröt och keso har jag märkt. Och vilken tur att det är det och inte typ rostat bröd med ost och marmelad! (Men jäklar vad gott)

Idag är jag ledig, inte Memil. När han slutar jobbet ska jag ta och gå och möta honom. En promenad på ca 50 minuter, och idag skiner ju solen så det blir riktigt skönt!
Halsen skrapar och näsan rinner dock, alltså inget gym idag. Jag som hade tänkt hänga i brutalbänken! =(
 

Det blir inte så mycket av varken bloggande eller träning under resten av veckan eftersom jag bor hos Memil ett par dagar. Känns som om det behövs, vill helst inte vara hemma just nu:/ Söker nytt boende men det är ju så jäkla dyrt när man är ensam. Och helst så ska jag ju hitta ett där Bellsebusen får bo med mig! Men Keep it up, Sigurdsson!
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0