Obakis <3

Efter en helg där vi har ätit mat tillsammans ( Potatis, gräddsås, äppelpaj, friterat, chocklad och chips) så var det dags för Memil att åka hem och dags för mig att börja om på ny kula. Havregrynsgröt, äpple, kanel och en kopp grönt te samman med mina Oxy Elite Pro. 
Jag är så sugen på att springa! Fått upp ögonen lite för det nu när jag faktiskt orkar :) Tänk om bara magen kunde ge sig! Inatt har jag legat och haft kramper i övre magmunnen (tror jag sitter där) så hela magen har dragit ihop sig. Ligger och räknar dagarna till jag kommer till Sverige så jag får gå till doktorn.
 
Näe, solen skiner, frukosten har smält.. Iväg till gymet för ett helkropps pass. Härliga, nyktra helger!! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0