sjuk som en hund

Vilken jäkla helg det har varit.. Stoppat i mig verkligen allt som jag inte brukar.. Godis, chips, pizza, pasta, kakor osv osv.. Det är ju meningen att fred ell lördag ska vara min ätardag men denna veckan blev det fredag, lördag och söndag! Beror dock på att jag vart sjuk och att vi har haft gäster hela helgen. Men fan för känslan i magen efter man har tabbat sig!


Hemma från jobbet idag igen. liggandes i soffan. Alldeles tjock i bröstet och det låter som om jag fick whiskey i nappflaskan när jag var liten. Plus att bihålorna plågar mig. Så soffläge idag, skulle vilja ut på en prommmis men vette fan.. Leta hus ska jag göra oxå. Jag vill ha ett eget hem, ett riktigt hem! Där jag får ha min lillefis med mig varje dag! Då skulle jag trivas! Nu våndas jag banne mig! 
 
 
Men närmaste timmarna ska jag googla motivation, dricka massor av te och skriva upp massa massa citat och göra en tatuering som ska på armen! Tattooabstinens banne mig! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0