Stolt vän!

Igår fick jag med Madelene till gymmet. Men först fick det bli en Cesius till Never back down så man kunde få lite motivation och energi. Jag körde igång en stationsträning med intervaller i stora salen som innefattade ben, rumpa, kondition, axlar och bål. Riktigt grymt stolt över min vän som höll ut in i de sista när jag skrek, tjoade och tvingade!
 
-Emma snälla ja ORKAR INTE!
-Du orkar mer än vad du trooooooor!!!
=)
 
 
 
Men hon är taggad bruden. vi ska iväg idag med! 
Träningsvärken infinner sig överallt utom mage och biceps. Så idag kör vi.. Mage och biceps! :)
 
Fan va kul att bo med någon som faktiskt vill träna! Så vi kan pusha varandra! Äntligen lixom!
Älskar lediga dagar! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0