Tränar för sällan

Maj Gadd vilken moonstervärk jag har i ben och rumpa! Och värre blir det i morgon.. Har konstaterat att jag tränar för lite. Men inte lätt när jag har jobbat tidigt sexdagars plus inte har någon bil! 
Magen känner jag dock ingenting i så jag ska iväg en sväng sen och köra slut tills mjölksyran kryper! Och lite till!
 
 
Pälsken har åkt iväg på jobb och jobbar till halv ett inatt. Passar på med en jäkla träningsdag. Vill jag iallafall. Kunde inte somna förrän han kom hem inatt heller så ögonlocken hänger tuuuungt.  Typiskt de där när man har vant sig att sova tätt tätt intill, det är ju omöjligt! Men tillslut kom han och kröp ner äntligen. ♥
Synd att jag gav bort resten av mina Celsius, jag hade nog behövt en nu för att komma igång. 
 
Men men, Bara att tejpa tårna, vänta på att laxeringen ska göra sitt (Ja, FÖRSTOPPAD) och lunka iväg!
Jag har knappt vågat ätit nånting idag innan jag tog laxermedel. Emil skrämde mig som satan igår. "Bara du inte blir så förstoppad så du spyr upp bajset tillslut.."
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0