Världens bästa älskling!

Efter mycket gråt och gnäll åke jag till jobbet i eftermiddags. Ett kortpass så det var inte mycket att gnälla för.. 
Men när jag kommer innanför dörren står världens finaste, underbaraste, gosigaste och omtänksammaste älskling och gör gourmetmiddag! Hasselbakspotatis och fläskfilègryta. Och lika omtänksam som han är fin så hade han ju såklart köpt Pepsi Max (Han som föredrar Cola). Maten var hur god som helst och till filmen han hyrde åt vi hemmagjord äppelpaj med Vaniljsås! Alltså en perfekt dag med massa mys!

Jag vet att det inte rör er i ryggen men jag ville bara skryta med att jag har världens bästa älskling och det finns inte ord för hur mycket jag älskar honom! ♥
PUSS
 
Am I lucky or what!?!?! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0