Varning, bara klagan

Det blev ett jäkla misslyckat gympass förut. Eftersom magen gjorde för ont så struntade jag blankt i löpningen och värmde upp lite lugnt med CT:n ist. Ställde mig med skivstången och skulle börja med ben och röv men efter första setet fick jag lägga ifrån mig den och stå framåtböjd ett antal minuter innan jag fick kasta in handduken och gå in i omklädningsrummet igen. Väl där fick jag lov att lägga mig på golvet i fosterställning och bara kvida av smärtor! Lagomt pinsamt. Men så jävla förbannad jag var när jag väl stod upp och fick ta cykeln hem igen! Att det aldrig ska gå att göra något helhjärtat för denhär förbanande jävla kroppjäveln!

Väl hemma blev det laxsallad igen liggandes i soffan med datorn på magen.. Bestämde mig för att jag skulle testa mig till en löptur runt sjön iställlet. Gick det? I helvete heller! Jag fick ta en luuuuuuuugn promenad på en 20a sen var det nog. Jag vet att nått är fel och jag vet att jag inte ens borde testa att utmana den men jag blir ju så jävla rastlös! Och det är så svårt att beskriva men jag vet att det är något där som inte ska vara där. En klump/knöl på vänstersidan av magen. Och det gör KONSTANT ont i hela vänstersidan, från revbenen ner till ljumsken..
Och inte har jag någon bil att åka i heller. Isf skulle jag åkt hem nu när jag har fyradagarsledigt och fått mig en rejäl undersökning. PUNGRÅTTA!

Nä detta har vart en negativdag. Har gråtit från och till sen i natt..


Så nu har ni fått läst en jäkla massa klagan, kul va?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0