21 Jump street ocg Gina Carano

Att jobba är som smörja för kroppen! Och jag som hoppat rätt in i sommarsäsongen nu efter att ha vart borta en månad har tappat rätt mycket muskler! Får mjölksyra i axlarna på varenda flyg! 

Och igår låste sig höften (har skitont än idag) och handleden gjorde APONT! Inga mer extravakter i helgen, förbereder mig för en sexdagarsvecka nästa vecka istället! Eller justeja, de blir ju bara tredagars efter som vi ska på JOHN FOGGERTY på fredag! :D
 
Jag har tagit det lugnt med träningen denna vecka. Jag var råtaggad på att träna minst varje dag, ibland två ggr om dagen innan jag började jobba. Och det gjorde jag. Måndag och tisdag var  köttardagar minst sagt och jag gick med träningsvärk till fredag. Men jag tänker inte pusha kroppen genom att jobba tio timmar och träna två timmar direkt efter. De gör jag när jag har fått upp tempot lite igen. 
 
 
Men idag var det slöstartat. Gick upp med Memil när han åt frukost innan jobbet och hamnade sen i soffan. Tanken är att det ska tränas idag men det är segt att komma iväg. Så jag satte på Haywire med Gina Carano. Värdelös film men grym brud! :)


 
Men det är väl dags att dra iväg snart. Klockan sju ska maten stå färdig när Memil kommer hem, sen ska vi iväg på bio! 21 Jump street. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0