Abstinenser hit och dit

Det har ju regnat även idag så jag och systeryster passade på att ta en shoppingdag i stan.. Och sätta sprätt på lite pengar (IGEN!) Dock blev jag nöjd med mina inköp men det blir då ingen mer shopping denna månaden iallafall! Eller ja, Celsius är ju inte direkt nån shopping. Mer en nödvändighet ;)




Annars en mycket bra dag, blev dock bara en långpromenad idag men jag ligger på underskott av kaloriintaget så jag klagar inte så mycket! 

Motivationen och styrkan höll på att tryta idag. Syster skulle köpa glass och jag stod lääääänge läänge och funderade. Hade ruskig lust på Magnum Double (hur gott?!) men eftersom det inte fanns så sket jag i glass till slut. 

- Ska du inte ha nån glass?
- Nä, jag har karaktär idag, jag är stark.
- Nej, de fanns bara inte rätt glass!

Haha Ida genomskådar mig totalt! Kanske för att hon har precis samma superdåliga karaktär som jag!
Men jag har lärt mig nu, så fort det börjar gå utför tar jag upp min telefon och googlar mig trött på träningsmotivation och inspiration. Micke frågade om vi skulle göra negerbollar mitt i allt sökande. Nej TACK! :D
Dagens taggning!



Och jag har en sån otroooolig träningsabstinens! De hjälper inte att köra cardio, jag vill lyfta! Lyfta mig trött och mör! Nu är det ju bara benen jag kan lyfta med och vad ska jag göra när jag har monster träningsvärk i dom!? Jag får helt enkelt vänta ut den där jäkla läkningsprocessen! Att man ska vara så jäkla klantig! Men jag fick ju fyra veckor oväntad semester i sommar iallafall! :)
Abstinens efter min Memil oxå. En hel vecka ifrån. Uscha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0