Alldeles sådär löjligt..

Jag lovade ju mig själv att det skulle bli en tidig kväll igår. Och det blev det, Eller ja, jag gick och la mig tidigt iaf. Men sen kom min älsklings Memil och kröp ner brevid! Honom hade jag inte sett på en och en halv dag ju! Så jag kunde inte förmå mig att somna utan bara ligga där och se på det vackraste jag har, och pussa på den gosigaste som finns! I säkert två-tre timmar! Visst är det ganska underbar känsla dedär när man är alldeles sådär löjligt kär!? Det är så värt att vara alldeles jättetrött på jobb när man har sånnadär mysiga kvällar ibland! ♥
 
 
Första dagen på jobb idag efter sjukskrivningen. Kände av handleden lite då och då, men jag har mest tagit det lugnt! Men himla skönt att vara tillbaka på jobbet igen, saknat det faktiskt! :)
 


Men helt slut nu när jag är hemkommen. Det blev en halv låda kvarg, film och nu ska det tas en powernap! Får se om det blir något gym sen, har jordens träningsvärk sen senaste två dagarna! Och vem kunde inte gissa det? Inte tränat på en hel månad och hoppar på samma vikter som innan, ja då får man känna på värk sen. Men skönt ändå :) 
 

Kommentarer
Postat av: linda

vad kul att du är lycklig igen, snuttan min! Han har ju gjort ett jäkla kap också ;)

2012-07-10 @ 09:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0