Äntligen..!

Vi är tillbaka i Norge för några dagar så sjukskrivningspappren ska lämnas in och Emil ska jobba några dagar innan sin semester. Och eftersom jag numer är sjukskriven i fyra veckor så är ju jag vääldigt väääldigt ledig. Vilket innebär att jag ska tillfället i akt att åka till Svedala denna veckan. Hälsa på alla som jag inte hunnit hälsat på på länge. Blir i värmland tills den femtonde så jag hinner se lillebror ta studenten och gratta lilla brorsdottern på 1årsdagen, sen åker jag till Mora och är där resten av sjukskrivningen. Hur mysigt är inte det?  :)

Igår tvingade jag med mig Fia till gymmet så hon kunde assistera mig i min ben och magträning.. "kan du lyfta den upp?" Kan du flytta den dit??" Eftersom ja är handikappad är det rätt svårt med vissa övningar men Fia gjorde ett bra jobb, det känns i kroppen idag.. Det ser bara lite smått kocko ut när jag står och tränar med gipsad handled :P




Mina sömnproblem har kommit tillbaka sen två dagar tillbaka. Innebärande somnar 02, vaknar klarvaken 05. Kroppen vägrar somna om så varför tvinga den? Lika bra att ta sina piller, svepa en Celsius och ge sig ut och knata i det fina sommarvädret vi har idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0