Back on track

Sigurdsson anlände till Norgelandet i går kväll efter kors och tvärs över Dalarna/Värmland för att besöka och hälsa, Hämta och lämna...  Otroligt jobbigt att lämna Bellan varje gång, spec nu efter så lång tid tillsammans. 
 


Slängde snabbt in mina grejer på mitt rum och begav mig till gymmet i en och en halvtimme innan de stängde. CT, axlar, rygg och mage blev det. Riktigt skönt att få lyfta vikterna, se människorna och höra musiken igen. KÄNSLA! 

Har även köpt med en platta kvarg, LCHF-brödet ♥, Keso, Bananer, kyckling, lax, torsk, broccoli och mycket mycket mer så kvällsmaten blev en halv kvargburk och två LCHF-smörgåsar.. 
Samma till frukost idag.. 

Sista dagen på sjukskrivningen idag. Dagen bestått av två gympass med cardio, biceps, triceps och jäkla massa bål. CT i en timme och 15 minuter är fan inte dåligt av mig som hatar cardioträningen. Tur bara att Biggest Loser var på tvn framför exakt en timme, annars hade de nog aldrig gått :P Och en 20 minutare med vikt-rockringen! 
 
 
Broccolimos och stekt sidfläsk till middag och matlåda i morgon. Ibland kan jag faktiskt skyffla undan latheten och ställa mig och laga lite mat ist för Keso och kvarg dagarna i ända! :

Och eftersom solen har skinit idag så avslutade jag min eftermidaag med ryggvila ute på soluppvärmda plattor med månadens BODY. Hallå Livskvalité!
 

En dag med bara massa egentid med gym, mat och vila. Och det blir bannemig en tidig kväll ikväll. Jobb i ottan och då är de väl smart att vara alert, har säkerligen glömt en hel del efter en månads "semester" :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0