Effektiv tjej!

Det är något fel på min dygnsrytm för tillfället. Somnar 02 och vaknar 07. Hmm, dock får jag ju ut rätt mycket av dagen :)

Har precis kommit in från en timmes promenad med Bellfis till apoteket för att köpa voltaren till mina benhinnor och koffeintabletter. Får göra vad man kan för att tappa vätska! Och svettigt är det! 
Avverkat en 20 minutare med rockringen har jag med. Väldigt vad effektiv! Skulle kunna va sjukskriven resten av livet! Dock inte för handleden utan kanske för mitt tröga huvud? Så jag kan få träna iallafall! Smart va? =)
Jag tänkte jag skulle köra en 20 minutare till, kanske köra lite magstyrka oxå, när jag ändå är på G. Sen är det dags att försöka göra sig fin och dra till stan. Mina älskade studenter ska på bal idag. Jösses, känns som om det var igår dom började skolan. Vart tar tiden vägen? Och vart är jag i livet???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0