Its okay not to be okay...

Har jag försökt att få inpräntat i huvudet i två dar av min kära.. Funkar inte så himla bra..

Mja, det var studenten igår för lillebror. Känslorna välde över när han kom springandes ut av skolan, folket hurrade och jag såg tårarna rulla ner för kinden på honom. Tänker tillbaka på sin egen student. Hur kunde man va så dum att man slängde bort den antagliga bästa tiden i sitt liv och inte njuta av stunden? För att istället gå och må dåligt och spendera hela nätterna och delvis av dagarna i gråt och ångest?? Det är en dag som jag aldrig kommer få tillbaka och det känns. Känslorna kom över mig igår, samma känsla som då och den har suttit i tills nu. Panikkänslan och ångesten. Och när man får en stark kram så går inte tårarna att hindra.. Uscha! Så direkt efter studenten så packade jag ihop mitt och åkte till Dalarna. min Memil visste inte att jag skulle komma så det blev en liten surprise för han. Nån blev glad tror jag, skönt att se :) ♥




Jag har sovit jätteoroligt inatt, vridit och vändigt, vaknat stup i kvarten så idag har jag varit ofantligt trött. Men det vart riktigt fint väder så jag tog med Bella och Chivas ut på en timmes långpromenad för att komma ut och rensa bollen. Lite lydnadsträning efter det följde kycklingsallad! Ingen matlust alls idag egentligen. Men en Sigurdsson äter alltid :P

Film och mys i soffan en fin fredagskväll antagligen följd av en springtur, tungt men känns bra efteråt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0