Midsommarafton!

Vaknade med tuppen klockan 7 idag. Eller tuppen? De var Memil som gick upp för att åka cross och jag vaknade. Men klockan är redan halv tio och jag ligger fortfarande under täcket:) Hur i helsike ska jag kunna orka börja jobba igen till veckan?! Jag som har mått så himla bra denna månaden:) Dock betyder ju det att jag kommer få träna lite smått igen. Jädrar anåda vilken träningsvärk jag kommer att ha första två veckorna! Lööööve it!
 
Dags att gå upp kanske, borsta bissarna, ta en promenad, duscha och göra sig i ordning för midsommarfesten:) Har inte ens dragit upp persiennerna så jag vet vad det är för väder.. Börjar kanske bli för lat?? hihi.
 
Nä, en morgonprommis. Gå förbi willys eller Ica och köpa med nya BODY hem kanske!

 
 
Glad midsommar på er mina vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0