Midsommardagen

Av att dömma av gårdagen och dagsformen idag hade jag nog haft roligare igår och mått bättre idag om jag hade stannat hemma och firat midsommar med svärpäronen istället. Trevligt var det till och från men någon vidare till brakkalas var de då inte skymt av.. Närmaste var kanske när typ EM-medaljör i jäkla panflöjt drog igång? :P
Men åt och drack gott gjorde vi iallafall. Och det räcker ju ganska långt för mig som har mat som passion här i livet! ;)
 
Idag är det lördag, dvs ätardag. För första gången på ca två år så köper jag mig en pizza! Och jesus i himlen vad gott det var. Vi åt en halv pizza var, såg på två filmer, åt andra halvan, satte på en tredje. Hela Lindströmsfamiljen plus hundar har suttit och trängts i soffan idag, sovit om vartannat. Himla mysigt med sånna dagar om jag får säga det själv!:) Minus bakfyllan då!

 
Jag ska nog inte ta några spontanfyllor mer i sommar känns det som. På kroppen alltså. Nästa festande blir när vi ska på John Foggerty på Dalhalla 6e Juli, sen inge mer. Eftersom man mår så oerhört dåligt dagen efter, röker två paket cigg på en kväll, känner absolut ingen mättnadskänsla så jag äter som en häst(!) så är det bannemig inte värt det. Visst någon fredagsöl eller något glas vin på lördagskvällen gör väl inget, inge råfestande bara. Får se hur långt det håller :)  
 
Nu kom Memil, Mer filmtittande! Natten mina vänner :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0