Svullen å chokladberoende!

Åh jag är så himla fräsch! Men sanningen är den att mensen hälsade på inatt. Passar på när man är en vecka ifrån Memil så han slipper se mitt omöjliga, griniga och bitchiga jag, de kommer senare i livet. Men när den tiden kommer så älskar han mig så mycket så han kan stå ut med en vecka då och då! Hihihohohaha :P Vad bra det är med P-piller när man kan bestämma själv så när den ska komma!

Inatt var den första natten sen jag fick gips som jag sovit en heeeel natt utan att vakna en enda gång! Vilket var helt jäkla underbart! Dock så kände jag på mitt humör direkt jag slog upp ögonen att de röda paketet hade kommit.
Tittar ut, blir ännu mer grinig för att den där jäkla gud har bestämt sig att öppna slussarna idag.
Drar av mig täcket, blir ännu mer grinig för all vätska som samlas på min kropp varenda gång denna veckan.
Men ändå så trottsar jag vätska, mensvärk, väder och humör och bokstavligen drar Bella med ut på en 50 minutare! Hon hade nog nöjt sig med att bara gå utanför dörren och göra sitt och sen gå in igen men icke! :)

Jag svängde in på konsum för att köpa äpplen, stannade vid godishyllan. Lääänge. Bara stirrade mig blint på de underbara chokladbitarna och de underbara påsarna med surt wiengummi (chokladsuget blir ju ENORMT under mensveckan) La i en "dumle-bar" för en 10kr och gick till kassan. Men i sista stund så slängde jag den i korgen igen och ställde den i korgstället. VAD HÄNDE DÄR?! Har jag fått någon släng av karaktär helt plötsligt?? Jag är helt chockad, ärligt talat. Men jäklar vad stolt jag var av mig själv när jag gick hem med en påse äpplen dinglande i handen och inget mer! Antingen har jag fått fnatt eller så har jag fått in det, att det måste faktiskt ske en förändring.. Men glad är jag iaf, en dag i taget! Addicted?? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0