svullen flodhäst med magont

Ja vad säger man. Jag är i Mora, märks de? Svar ja, Jag sväller ju som en jäva flodhäst! Öl i fredags, pommed kött och underbart god gräddsås på lördagen, en massa ost och kex på söndagen.. All min påbörjade karaktär försvann under helgen tror jag.. Usch. Faaan, de gick ju så bra!

 

Idag har jag och Memils kusin med pojkvän varit på shoppingtur. Sågmyra, Falun, Kupolen följt av Lidl! (Måste ju börja med kvargen nu igen när de gått så dåligt under sista dagarna) Fick med mig en hel del hem faktiskt, däribland inomhusträningsskor! Lycklig tjej! Oxå bara det enda jag köpte i träningsväg,jag som alltid bara handlar inom den genren!:)

Hemkommen, en Celsius följt av en timmes SNABB prommis med Bellfis. Jag har inte varit så snäll mot min mage idag. Inte alls faktiskt. Så den vrider sig i smärta som hämnd tror jag.. AJ AJ AJ! Får sova bort den om det ens går att sova med den.



En lite reminder till mig själv kanske.. höhö:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0