Uppbrott, inte bara från en

Jag blir så ledsen när det är så. När ens förhållande tar slut, då tar det inte bara slut med den man är tillsammans med, utan även med resten av umgängeskretsen. Familj, släkt och vänner. Endel som man hade så himla bra relation med förut, kunde prata med allt om, luta sig emot - som man bara får ett handtag och ett hej av när man ses nu. Det gör ont i hjärtat. Oerhört tråkigt.. =(



Nä ut och gå av lite negativ energi med musik i öronen och en redig jävla powerwalk..



Kommentarer
Postat av: ex svärmor

Dumma unge´. Jag håller låg profil, så avslöjar jag inte va mycke jag saknar henne, tänkte jag.Jag är den samme som förut, dumma unge´

2012-06-13 @ 10:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0