Kvarg, saft å datorn

Jag sa att det inte skulle bli någon mer shopping... Men de blev de. För närmare 5000 pappjäklar! Men man måste faktiskt ha en dator! :) En liten liten en som man kan ha med sig överallt och med webbcamera!!! :D
"skönt, nu har jag en egen dator som jag kan ha egna grejer på! Egna bilder, musik och inspirerande bakgrundsbilder!! =)" Så går det inte att byta bakgrund på skiten -.- Får väl ha en mapp full med inspirationsbilder då. Ilandsproblem jag vet... Men nöjd är jag iallafall! :)

Men nu får det verkligen inte bli någon mer shopping banne mig!

Jag stod upp tiiiiiiidigt idag så jag hann med en 40 minutare med Bellsefisen innan stan, när vi kom hem så tog jag med mig studentlillebror (läs bakis) och hundarna upp i skogen.

- Kom igen nu Emil, backintervaller! Spurta upp, gå ner..
- Men ärligt!?
-
KÖÖÖÖÖR!

De tråkiga var att även fast han var på bal igår så sprang han bättre än mig. Jag skyller det på rökningen och skrattanfall! :P

Och jag har köpt på mig massa kvarg och saft idag. Levt på de och två mackor idag. Hungrig? Nepp=)



Och min pappa påpekade faktiskt att jag har blitt mindre! There, I said it!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0