Vackra människor och kaloriunderskott!

Underbart fin bal med underbart vackra människor! ♥
Kära Madelene hade gått upp en aning i vikt så vi fick bokstavligen klämma på baklänningen. De höll tills vi kom fram. TJOFFS och blixtlåset gick! Tur då att mormor kommer med nål och tråd! Men åh så vacker!

Då jag självklart blandar min PS med mjök så är jag laktossvullen. Men de är inte mig ni ska kolla på på denna bilden! :P
Världens bästa Ejja va där oxå. En av de få killarna som vet mest om mig och som alltid funnits där med öppna armar vad det än har gällt! Riktigt kul att se honom efter så lång tid! :)
Efter balen åkte vi och drack kaffe hos systeryster så hon och barnen fick träffa honom. Sen blev det kvällsmys med popcorn och film, bara jag och syster ♥

Har legat på ett riktigt kaloriminus idag och inte de minsta hungrig. Yey! =) Sammanlagt en och en halvtimmes promenix och 2x20 min med rockring!


I morgon är det La Stada som gäller för mig och Fis denna gången. Studentpresenter har ju glömt att inhandlas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0