Vad har hänt!?

Åh jag känner att det händer något i min kropp! Magen har sjunkit in och är inte lika bullig och valkig! Mina lovehandles har inte samma geléiga konsistens och samma volym! Åh så skönt, håll dethär nu, Sigurdsson!

I morse steg jag och Bella upp vid 8 och tog med Lindsey ut på en timmes morgonpromenad innan frukosten. Och till frukost blev det en halv burk kvarg med limesaft och en ostmacka. Bara där! Jag som brukar äta tre-fyra! Hva Har Skjedd?

Sen vart det förmiddagsfika. Fia och Susanne satte igång kaffebryggaren och skopade upp tre tallrikar med glass och tog fram en halv kexchoklad. Och jag tog min kaffekopp.

- Ska du inte ha nån glass?
- Nej tack.
- Nehe? Då... får vi väl ställa... in den igen då. Är de riktigt säkert..?
- Ja, ta bort choklade oxå när du ändå är påväg du..
Dom är van att jag äter tre tallrikar.

Det måste ha skett något för ca två veckor sen när jag fick åka hem och sova själv efter att jag hade sagt åt Emil på skarpen att han skulle ge fan i min mage. Sluta ta på den. Han blev arg och ledsen och dte var nog då jag fattade att det måste ske en förändring. Och det gör det! Lite till nu så ska jag hålla det sen! Varför sluta nu lixom?



Ingen stor grej för er när ni läser men för mig är det enormt. Jag har haft kunskapen och jag har vetat ekvationen hur länge som helst. Jag har bara inte haft karaktären och styrkan. Jag vet att jag inte är direkt fet men jag är riktgt stor och jag trivs verkligen inte i denhär formen och storleken.. Men det är på G nu! :)




Åh så passande att det är extreme makeover weightloss på sjuan. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0