Zero, Nada, ZIP

Har en gammal bekant på facebook som satsar på size verkligen ingenting. Bild efter bild på henne själv i underkläder, SKANDALÖST smal och rubriker med "dags för deff" och "idag börjar jag min nya diet=)!"
Alltså dieten - svälta sig själv..
Senast en bild igår som har fått 77 kommentarer hit och dit om det är rätt eller inte. Det fick mig att reagera och därför bloggar jag om de. DET ÄR FARLGT!

För det första så förstår jag absolut inte hur man kan låta kroppen gå på svältläge. Hur trött och grinig blir man inte?
För det andra så förstår jag absolut inte hur man kan vilja se ut så. Det finns säkert en enstaka kille som tycker de är snyggt att se på men jag vet då INGEN av de ja känner som varken tycker det ser snyggt ut eller mysigt att ta på.
För det tredje så förstår jag absolut inte hur man kan plåga sig själv på detdär viset.. Uscha.
 
 
Den där sjukdomen är hemsk, (ja det är en sjukdom) den sätter sig så jävla stenhårt och djupt och går ibland så jäkla långt att den dödar folk. Hellre är jag som jag är. Några kilo för mycket, lite för mycket muskler här och där men jag är iaf frisk !

 
 
 
Sen är det folk som inte förstår mina förebilder och mål. Fine, det är mina mål. Men det är iallafall friska mål!
 
Ta hand om er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Idaa

Hea hea! Well said! Finns inget fulare än benknotor på tjejer

2012-07-10 @ 10:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0