Ätardag såhär i början på veckan

Blev en jäkla härlig morgon alltså! Vad skönt det är att gå upp i tid, sätta sig på altanen i morgonsolen, läsa senaste BODY, ta en cigg och en kopp te innan man drar ut på promenad och vidare till gymet. Det blev en full push i smithen idag, benen skrek och jag tog mig knappt upp. Även full push på ryggen med 60 kg i lats och 40kg i "Dubbel hantelrodd" som vi så enkelt säger! Fick även Henning till att bränna lite sidfläsk.


You're killing me!
You see,
thats the point!

Sen var det dags att flyttstäda! Att vi inte ligger för döden alltså, det växte bokstavligen blommor i skafferiet! Inte en chans att vi ska ha de ens i närheten i det nya huset! Här ska det vara fint :)

Fia var världens bästa kompis och bjöd mig på Satay med räkor i pita efter allt slitgöra! Fick dock inte nog efter det så vi slängde ihop en dubbelsats med "negerbollar utan fördommar"

Sådär i efterhand känner jag såhär om det sistnämnda..





I morgon ska det gås upp lika tidigt för en ännu längre promenad och ett jääääääkla gympass för hela kroppen! Vell, kanske inte för benen :P   Men jäklar vad cardio det ska köras! :D

Natta folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0