Ska det va så ska de!

Riktigt bra och produktiv dag har det varit idag! Två träningspass, storkok, handlande osv. Jag fick ihop 5 matlådor med himmelska köttfärssåsen broccoli och bulgur! Jag var in på en "halall" affär här i Jessheim där dom har det mesta, allt från vattenpipor till gelékaka till alla sorters frukt, nötter och grönsaker. Och vad hittar inte jag då? Jo SMAKESSENSER!!!! Tror ni den affären är mitt himmelrike eller? Jag plockade på mig smak av banan, vanilj och nån mandel (?) blandad med valnötter, pinjenötter, torkad frukt, färsk frukt och grönsaker. Åsså lite fetaost ;) Letade febrilt efter sötningsmedel så jag skulle kunna göra proteinbakelser men produkterna beskrevs antingen på arabiska eller med otroligt kortfattad norska med näst intill ingen info alls. Sen att folk flyttar till ett land, öppnar affär och sen inte kan prata landetsspråk eller ens engelska stör mig något så fruktansvärt! Så jag får åka in till coop i morgon och köpa på mig lite sötningsmedel! Där kan dom väl norska iallafall! :)

Morgonprommis vankas i ottan, har även bokat in mig på 90 minuters langtur activio cykling. Och styrka före det! Full push!



Har inte haft ett uns av sötsug idag! Hade en grym PT-time som tog musten ur mig Och sen ätit perfekt hela dagen, utom ikväll då de kanske blev lite för mycket av min proteinpannkaka. Men det är ju bra krubb iallafall ;)

I morgon ska det lagas min omtalade och omtyckta potatisgratäng/mozzarellabiffar/sallad med fruktsallad med exotiska frukter till efterrätt! MUMS! Hoppar potatisgratängen dock. Ska de va så ska de va rejält! Bryter jag nu är jag dum i huvvet :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0