Fin söndag

Vilken avslutning på veckan! Ikväll fick jag veta hur mycket jag tappat sen jag slutade med boxningen. Fick även komma ihåg hur känslan är efteråt! Nydelig! Det är ju väldigt bra att träna boxning om man ska sluta röka då man verkligen inte kan hålla i en cigg efteråt, hoppade ur fingrarna på mig tre gånger innan jag trampade på den istället.

Armarna skakar, skrapsår på armar efter Marves kickar (flög iväg), solar plexus värker och jag kan inte ens peta mig i näsan då jag inte kan träffa näsborren för fingrarna skakar så! Fin söndag! :)



Nu är det Keso, turkisk youghurt, skivad banan och valnötter i soffan till time out och söndagsfilmen!
Kos er ikväll och puss på er, mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0