Fridag!

Jag är ledig idag! Jag antar att den här fridagen är till för att jag ska vila upp mig inför kommande fyra tidiga pass men icke, min fridag firas med två träningspass! PTn tidigare i morse och nu i kvällningen väntas ett riktigt mördar-boxingpass med Morewood antar jag..

Min Pt såg lite sur ut i morse när vi körde magövningar och hon frågade om jag kände något och jag svarade nej. Så hon testade lite värre övningar som hon inte ens testat själv. Med mer balanskontroll osv. Det sög till rejält och svetten bokstavligt talat rann i ansiktet. Det är lite tråkigt att jag har blivit så stark i magen så jag inte får någon träningsvärk i den längre :/ Det är ju den absolut skönaste träningsvärken! =)


Men
Cecilie, jeg kan forsikre deg om at etter hver treningsökt med deg, har jeg smerter i beina i 5 dager! Så du gjör nok jobben din riktig;) - Blev de rätt norska nu? :P



Förresten så är det första dagen som jag är helt rökfri idag! jag har rökt tre cigg på tre dagar.. I lördags grät jag, i söndags var jag verkligen förbannad och igår åt jag tre askar läkerol. Idag påbörjas även mensen..
Hanna sa att jag såg ut som ett ihopförvrängt rövhål förut och jag grät ut all vätska jag hade i kroppen tror jag. Det är dagens reaktioner!  Undrar om jag kommer gråta på boxingpasset sen, jag antar då det! Men jag ska klara detta jag  :)



Update - Slår på förra årets "så mycket bättre" . Plura är huvudperson. de första han säger är
"de första jag gör på morgonen är att gå ut på balkongen och ta en cigg"

Ville bara få er att förstå vad jag försöker gå igenom.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0