Ge mig träningsvärk

Det blev en 30minutare på löpbandet. Observera att jag springer inte i 30 minuter. - jag kör intervaller á la Emma. Dvs Jag springer tills jag dör och går tills jag orkar springa igen ;)
Sen är magen det enda stället jag inte har träningsvärk i idag så det blev riktigt mycket mage. Magen är ett ställe som jag ALDRIG får träningsvärk i hur mycket jag än kör och det gör mig lite sur för Magen är det enda ställe jag tycker om att ha träningsvärk i! Så jäkla skönt så det blev många och tunga övningar idag och jag hoppas hoppas hoppas innerligt att det värker i morgon! =D

Nu ska det duschas och liggas i solen! Får se om det blir någon träning ikväll!




Ha en fin dag allihop, för det är den, kjempefin :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0