Karma is a bitch

Jag måste erkänna en sak. Jag är en riktig Diva ibland. Inte för att jag tror att jag är något men just nu så VET jag att jag är bättre. När man kollar på kunskap.

Jag har precis funnit en ny blogg. En blogg om en person som har fått för sig att gå ner i vikt. Som jag känner sen förr (vi är dock inte vänner) och som har vart stor som ett hus och ätit allt som kommit i sin väg..

Denne har nu fått för sig att h*n är någon elitidrottare, PT och kostrådgivare i ett och predikar om och om och om igen om vad man ska göra och inte göra, stoppa i sig och absolut inte röra. De mest idiotiska "tipsen"


och vet ni vad det värsta är? Att jag sitter och blir motiverad av denna person. Denna person som antyder att h*n ska ha den där vältränade snygga kroppen som alla avundas till sommaren. Och jag känner en slags tävling och konkurans (Emma Sigurdsson - jämför sig alltid med allt och alla)  bara för att jag SKA vara bättre till sommaren. Jag SKA ha snyggare kropp bara för att bevisa att jag var bäst!

Sjukt, jag vet. Jag är en Diva, jag är faktiskt en bitch. Men bara i tystnad. Skulle aldrig öppna munnen om detta till någon. För något jag har lärt mig är att Karma is a bitch who bites you back!




Jag var bara tvungen att skriva detta. För att berätta för er som inte känner mig att jag är en hemskt elak människa! :P

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0