Knallbra pass!

Bloggen blir lite åtsidosatt när jag jobbar som jag gör.. Upp ganska tidigt, åka och träna, komma hem, laga mat, duscha, åka och jobba..
Men i morgon är jag ledig, då blir det bättre. Sen är det fyra 5,15-dagar. Då får vi verkligen se hur det blir.


Igår förresten, hade jag ett helt otroligt, grymt, knallbra pass! Jag sprang. Och sprang... Och SPRANG! Kände mig tom så säker att jag tog av mig övertröjan och sprang i linne! STOPPA PRESSARNA!
Och mage, axlar och triceps på det. Idag ska det springas och köras ben och rygg skulle jag tro! Go me Go me!




Som sagt, knallbra träning! Det blir bara roligare och roligare nu när jag börjar se och känna resultat! :D






Efter träningen vart det jobb från 16-02


Och nu ska jag bara kasta i mig mina stackers, ta fram en lax på tining och åka och träna! Hohoho!

Ha en fin dag underbara♥

Kommentarer
Postat av: Nico

Bra jobbat! =)

2012-03-20 @ 12:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0