Morgoncardio - dryyyper svett

Yesbox, hoppade upp ur sängen i morse och drog på 50 minuter spinning activio (med pulsband) Och med en stacker i magen kan jag säga att jag trampade på rätt friskt. Benen skrek mjölksyra, svetten rann neröver ansiktet och jag sjöng med till musiken..! :P

Jag skulle egentligen ha haft PT-time nu vid elva men den fick jag hoppa. Då jag har tränat väldigt hårt sen i lördags så är musklerna lite utslitna och jag bestämde mig att vila från lyftning idag. Jag ska ju jobba sen oxå..

Så nu har jag fått i mig lunchen. torsk, broccoli, omega-3, magnesium och massa massa vatten!
Nu ska det bara duschas, fixas och sen iväg på jobb!


Kolla dehär , det ska ja börja öva på! Fan va häftigt :) Utmaning efter utmaning :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0