Morgondans!

God morgon folkens! Idag gick jag upp vid sju (?) och skjutsade Hanna till jobbet. Stor idé att gå och lägga sig? Nä, så jag gjorde i ordning min kesoturkiskbananvalnötter-frukost och satte på fight club innan zumbapasset. Få lite inspiration till boxningen med Marve ikväll =D



Det finns nog ingen film han är snyggare i. Gosh!
It's only when you've lost everything. That you're free to do anything

 Alltså två träningspass idag, då orkar jag fasen i mig inte med någon morgonpromenad! Zumba och boxing, FAN VILKEN BRA DAG! Det är de formerna jag gillar bäst! Och spinning da! :)


Nu ska de tas allakosttillskott och dra vidare mot gymmet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0