My life, my body, my choice!

Medan jag nu sitter och smuttar på  min älskade ljusa norrlands guld - öl (jag vet att jag avgav mitt nykterhetslöfte men jag fann den i en påse när vi städade förut, då är de tillåtet.) och läser massa bloggar fick jag en idé. Om jag sköter mig hela Marsmånad med kost och träning med start i  morgon så ska jag unna mig själv Dcore-shortsen nästa lön! Jag har velat haft dom jättelänge och är inte det ett bra målsnöre? Sköter mig samtidigt som jag unnar mig något jag vill ha? Då blir det ju lättare. Nu får jag bara inte fuska heller. Vilket jag är mycket bra på-.-

Men ärligt, det är faktiskt bara 3½ månad kvar tills man ska ta på sig bikinin och det är dags att bruka allvar nu! :)




När jag kom hem från gymmet i morse och gick i bara linne i morse kollade Fia på mig och rynkade näsan..

- Jävlar vilka armar du fått. Det kanske..... är dags att du... ehm, slutar träna så mycke styrka?

Men det är ju så kul! Det är ju de roligaste jag vet nu, att träna och se resultat!
Sen gjorde jag hennes rynkor inte bättre heller när jag berättade om mina hemliga, förhoppningsvis kommande planer för 2013! Hihi;)

My life, my body, my choice!





Därför går jag och lägger mig 21,30(!) med denna texten på hornhinnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0