Natten på sjukhus..!

Det blev inte mycket sömn igår inte. Hannas chef ringde igår och sa att hon hade svimmat och varit borta i 40 minuter. När jag kom och hämtade henne frågade hon vart hon var och spydde rätt ut så det fick bli raka vägen till Lilleström sjukhus. Kom hem vid sex i morse, därför blev det inget jobb idag! Extrafridag alltså. ska försöka sova lite till, bokade ju ett zumbapass vid 16 idag..  =D

Måste lägga upp denna bild som uppenbarligen bevisar att jag inte har någon känsla för medlidande i de heletatt! Det var dock jag som stod för underhållningen och fick Hanna att skratta vartfall :)



Jag gjorde storkok igår. 2 kg kyckling med 1 kg brocolimix, lök och paprika! Jag har matlådor för resten av veckan tror
jag ;)


Efter zumbapasset är det rätt hem i bingen, i morgon är det jobb iaf! 5.15!!

 Ha en bra dag i vårvädret alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0