Nu kör vi!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag älskar lediga dagar. I morse stod jag upp med tuppen (eller faktiskt innan tuppen) och drog på spinning 06,35! Jävlar vad jag är duktig. Dock är det ju inte så mycket folk så tidigt *Latmaskar* så det blir inte sånt power på just den klassen. Men trampade gjorde jag!


Så efter att ha sovit en och en halv timme och fått i mig min proteingröt så sitter jag och avverkar fejjan och bloggar med en tekopp i handen. Jag väntar nämligen på att få åka iväg på PT-timme. Hmm, känner mig lite trött i armar och axlar efter jobbandet men jag antar att hon kommer köra sönder mina ben först. Som vanligt! :P



I med en stacker så kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0