Null Energi!

Igår tog jag mig i kragen och åkte iväg på ett jäkla köttarpass! Eftersom jag försov mig tre timmar (!) så blev det ju ingen morgonpromenad så det blev en timmes crosstrainer, benböj, biceps och en jäkla massa magen. But still, no träningsvärk=(

I morse var det back to reality igen.
Upp klockan tre. Göra matlådor med torsk och broccoli.
Ut på en 40 minutare och sen frukost, dusch och jobb..
Efter tio timmars jobb så är man fan inte så pigg på att träna.
Jag lovade Omar att jag skulle träna honom i dag med och eftersom jag dissade honom i tisdags fick jag gott pallra mig upp ur min soff-powernap och åka iväg till gymmet.

Jag försökte mig på ett par övningar, försökte mig även på crosstrainern som jag för övrigt fått blodad tand på. Men gav upp efter en halv minut. Jag hade ingen kraft i det fucking heletatt! Och jag blir så jäkla arg när det sker! Jag vill ha samma energi som typ förra veckan. Jag vill ha mina Celsius!=(

Behöver en dusch, lite kvällsmat, lite närhet, lite sömn och så hoppas jag att jag har 5468354 ggr så mycket energi i morgon när det är PT-time!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0