Overslept

Jag kunde inte somna inatt så givetvis försov jag mig till spinningen idag. Jag vaknade 09,01 så det var bara att dra några svärord och gå upp och göra morgongröten.

Jag har fått dille på frukt! Jag äter minst 3 frukter per dag, jag som aldrig åt! Favorititen är Keso, turkisk youghurt, skivad banan, äpple och valnötter. HEAVEN! Jag äter nog banan på allt. Gröten, keson, pannkakorn osv. Nam nam nam :)

Nä, gröten ligger i magen sammen med två av fyra tabletter. Kasta i mig de andra två och dra mot gymmet. Det får väl bli löpning och magträning idag da! :( Dock är det två spinningpass senare på dagen. PIX PAX STJÄRNA STJÄRNA som är mina! :D






Eller så blir det till att ligga och lapa sol resten av dagen när det är så fint  väder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0