Skuldror!

Idag på gymmet så PWade jag i 40 minuter. Drog sen iväg till vikterna och körde marklyft när jag ser två tjejer står och kollar på mig och pekar.. Suckar och fortsätter. (hatar när folk ska kolla på mig när jag lyfter)
Kör mage - samma sak där. stirrar och pekar.
Så förblir det så i alla olika övningar tills jag står och tränar tunga axlar när jag får nog av tjejerna. När jag har gjort färdigt andra setet släpper jag hantlarna med en duns i golvet och vänder mig mot dom.

-VAD FAN ÄR PROBLEMET!?
-Ehm, asså, förlåt.. Men vi... Vi är bara så, eeh, imponerade av dina grymma axlar! Säger den översminkade, blonda tjejen i ginalinne, pushBH och strumpbyxor och ser livrädd ut..
-Jaha, eh okej. Eh tack, jag tycker dock inte att det är ett dugg att bli imponerad av just nu men.. Ehm, tack ska ni ha. Och förlåt. - säger jag med ett stygn av dåligt samvete och tar upp hantlarna och gör snabbt klart mitt sista set och försvinner därifrån.

Det var mäkta irriterande, mäkta gulligt och mäkta pinsamt på samma gång! Men jag vart glad efteråt iaf! Själv tycker jag att jag är för stor med allt underhudsfet på men muskler finns det allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0