Sømnproblem och trængsmani!

Två dagar med tidiga pass. 5,15 - 15,15. Och jag har så otroligt svårt att somna nær jag har tidiga pass och får mer och mer panik ju mer klockan går. Och i tisdags åkte ju de andra hem och jag som ær så dålig på att sova sjælv har bæddat i soffan så ja kan ha någon som mumlar och småpratar i bakgrunden. Då går det bæst att somna! Ensamtid ær guld vært før oss nær vi bor som vi bor men nætterna ær fan inte de lættaste alltså.

Jag somnar ungefær vid 00,00 och går upp 03,15, tar en 40 minuters promenad, går hem æter frukosten av keso, kesam, banan, solrosfrøn, linfrøn och kanel och åker på jobb och jobbar 10 timmar. Kalla mig størd, det gør jag.. Hatar tidig vecka.

Jag bokade in ett spinningpass igår och instruktøren hade en sån jækla energi och power så jag gick æven på hennes danstimme etterpå! Alltså 80 minuter Cardio igår! Så skønt! Och ændå somnade jag vid 00?
Idag ska jag agera PT åt Omar. Fick øvertala honom.
-Håll dig borta från mig på gymet, visst vi kan træffas och dricka vatten men jag vill inte ha dig breve mig och se nær du lyfter dubbelt så mycket som mig..
- Men lilla Omar, det ær væl klart jag lyfter mer æn dig, jag menar kolla på oss?

Det kom ut fel men det slutade med att jag bestæmde att jag skulle døda honom! Så boxning och bentræning står på schemat før den lille sparven! =)

Tjejerna tog førresten med sig datorerna hem så det blir inte mer bloggande førræn på søndag!

Ha en bra helg folkens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0