Solig vårdag!

Inte så mycket bättre humör idag. Men positivare. Jag struntade i att ställa klockan i morse och sov istället tills jag vaknade, Solen lyser och värmer och det är 5 grader varmt! Morgonens kopp te har imundigas på altanen och det är dags för promenix!

Dags att ta tag i kosten idag oxå. Gud va mycket jag fick i mig igår. Idag är det nya tag igen.
Ikväll ska jag även träna med Marve. Konditionsträna. Phöö. Det behöver jag men är liite nervös att han ska döda mig. Han skrev upplägget till mig igår och det såg inte bra ut för mina benhinnor. Men det innehåller boxning och JÄVLAR ANÅDA VAD JA SKA SLÅ! Härligt! Jag kommer nog somna gott ikväll iallafall :)


Ha en underbardag hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0