Svikare

Fan vad jag hatar mina boendehomies som lämnar godis framme när dom gått å lagt sig!

Jag kommer hem efter en helt jäkla otroligt jävlig dag på jobb, hungrig, sötsugen och trött. Så jag känner mig duktig och tar tonfisk och lite turkisk yoghurt och rör ihop till en "kvällsmålsmassa" och äter upp. Avslutar med en clementin. Klappar mig själv på axeln och säger "gud vad duktig du är Emma, som inte tar fram något bröd och rostar och lägger smör och sylt på *ÅH gott!* eller äter upp Fias tacopaj som frestar i kylskåpet.."

Nästa stund går jag in i vardagsrummet och ser en skål som står på bordet. Befarar det värsta..
Jo, där ligger det fyra små surisar och bara skriker mitt fula namn och ser verkligen till att det vattnas i munnen! Tar jag dom? JA DE GÖR JAG! Så i morgon kan dom banne mig inte klaga på mig när jag åt upp dom, dom vet vad jag har för laster, dom vet vilken dålig självdiciplin jag har och dom vet verkligen hur det är när jag försöker bli av med mitt sötsug! Don't blame me, blame yourself ;D

Åsså va de ju dehär



Måste skaffa mig nya vänner.. Eller inte nya men fler! Sånna som delar mitt intresse, som har samma mål som mig! Det skulle vara ganska underbart att bo med Therese Svedbom eller med Michaela Agustusson. Gud, jag skulle bli så snygg på så kort tid! :P Skulle även vara underbart med en kjäreste som delar mitt intresse, som inte tjatar om att man ska avsätta mer tid till honom, (som umgås med en PÅ gymet) som tycker att det är snyggt med muskler och inte tycker om skinny bitches eller väldigt stora tjejer. HOST! Istället dras man med dehär gottegrisarna här hemma och folk på jobb som inte får ihop tjejer och muskler i samma mening - dock älskar jag er ändå å andra sidan man kan ju inte få allt! :P

Ensam är stark eller vadå? Tydligen inte i detta sammanhanget!






Men men, så är de. Fyra godisar är ju ingenting egentligen. Får väl skippa den såkallade ätardagen denna veckan da, men jäklar va ja ska äta nästa :D:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0