Time to let go! Det vänder!

Man får sota för vad man gör på fyllan. I företaget där jag jobbar iallafall. Det är som lilla Sunne, de man inte vet om sig själv, de vet de andra... Alltid lika kul när man får gå walk of shame på måndag morgonen och ALLA vet vad man gjorde i helgen..! Lite bättre när man är fler som har gjort bort sig =)

Åh jag har tänkt denna veckan. Nu när det faktiskt hänt lite spännande saker under helgen!
Det är kanske dags att acceptera skiten, kasta bort alla minnen (fysiska dock, resten får man väl bränna bort från näthinnan), och starta på ny kula? Att sluta hänga sig kvar i den där lilla lilla tråden med bara lillfingret och bara ha en liten liten gnutta hopp om att det skulle kunna bli bra igen..!?  



Det känns som om det kanske går till det bättre nu. Jag slutar tråna, jag försöker acceptera och glömma och samtidigt dyker det upp väldigt mycket bra istället! Och det börjar ordna upp sig =)
Kärlek ligger runt hörnet! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0