Sliten..

Igår var det vældigt mycket vila før mig. Kroppen var (och är fortfarande) matt efter boxningen i söndags så efter att ha ætit frukosten på altanen endast i mina sovshorts och linne bestæmmde jag mig før att dra på musiken och lægga ut tæcket på altan och bara ligga dær i 27 graders værme och njuta i ett par timmar innan jobbet. Och det gjorde ja verkligen! Gud vad skønt! Därför blev det inget bloggande igår, jobbade även till 02oo. Tre och en halv timmas övertid. BEHÖVLIGT!


Idag skulle jag oxå behövt vila, jag var så ofantligt trött när klockan ringde för att åka och träna med PTn. Men det var bara att kasta i sig frukost och alla tabletter och dra iväg det. Kan knappt röra på överkroppen för all boxingvärk så jag bad om ben och mageträning. Fick jag det? Ja de fick ja. Är jag redan stel och öm i rompa? Ja det är jag. Kommer de bli fruktansvärt i morgon och i övermorgon? Ja, för de kommer det. Det får bli enbart cardio i morgon.. Börjar med spinning 09,15. Kanske dags att sova nu när klockan passerat två-strecket..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0