Vad doktorn ordinerade

Receptbelagt! Ett lugnande bad med lugnande badolja, lungnade belysning. Lugnande lugnande lugnande. Bara den lugnande massagen som man ska somna in av som saknas nu!



Inte lika jävlig dag på jobb idag men det kunde ha vart bättre. Klämde mig något så inihelvete så jag har ett pekfinger stort som en chorizo.. Får väl se hur det går med PT-timen i morgon!

Måste berätta, medan jag låg i trean och väntade på mer bagage förut så passade jag på att göra situps. När jag kom till 150 (brukar göra 150*3 när jag ligger i flyget och väntar) så tänkte jag att ja skulle köra så länge jag orkade. 340 situps, mina damer och herrar! :D Musklerna ville helst släppa sina fästen och sprätta av och rulla ihop sig till en boll när jag skulle sträcka ut men ärligt. 340! Måste få bort allt dedär underhudsfettet så man kan se vad jag jobbar med här! :) Men de ska jobbas på!

Tre dagars ledigt. 2 cardio och 1 styrkepass bara i morgon.. Lön har vi fått oxå så nu kan ja köpa mjölk till mina shakes och havregryn till min frukost igen:D

Jag har precis svept i mig lite ägg och stekta trattisar till kvällsmat Så nu är det natta!

Kommentarer
Postat av: Nico

Sjukt imponerande! =)

Fan va bra jobbat!!!!!!

2012-03-09 @ 11:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0