Vad skedde?

När man äntligen trodde att våren var påväg, snön hade försvunnit, det var nästan inge is på trottoarerna och solen sken konstant... Då ska de vräka ner två dm snö!?? Vad skedde där lixom?

 Så idag blir det ingen promenad som morgoncardio då det är alltför svårt att pulsa i snö med blankis under. Så idag har jag städat utav bara fan här inne (finns ingen som använder så mycket irritation som mig när jag städar) Och nu ska jag ut och skotta bort all snö! Och det är inte någon liten uppfart vi har! Sen ska det  jobbas 7 timmar. Så det blir nog lite träning idag iallafall


Sista arbetsdagen för veckan dock! Sen är det tre dagars helg. Spenderas med PTtimme på fredag, spinning och familj numer 2 på lördagen och boxningsträning på söndagen! Bra helg helt enkelt :D

I med tredje koppen te (!) och bege sig ut i snön!



Först tänker jag; Ååh, sommar och hästsnoss!
Sen tänker ja; Varför tillät jag mig va så stor?
Sen tänker jag; Aldrig mer rödhårig?

2 år gammal bild, folkens. Be patience!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0