Våren är här!

Dåligt bloggande nu på ett tag, jag vet. Men nu är vi iaf klar med flyttandet. Det är bara flyttstädningen kvar som kommer att bli förjäklig. Men nya huset är underbart! Jag har fått så mysigt i mitt rum, köket ser ut som ett sånt kök på teve och badrummet ser ut som ett hotellbadrum med det stora badkaret och fina duschen och spotlights i taket. Vi bor verkligen på gräddhyllan.

"Det känns som om alla rika bor här.."
"Mmm, åsså vi.."




Igår var det årets härligaste dag tror jag! Solen sken hela dagen banne mig. Jobbade förmiddag och tog årets första utomhusrunda! Lite väl optimistiskt att pröva på spåret där solen inte kommer igenom grenarna så det fick bli trottoaren när jag ändå var ute. Benhinnorna lider för det idag kan jag lova. Linement från thailand är min drog idag!




Kommande vecka ska det bara jobbas onsdag och torsdag, hoppas på mycket träning om denna förbannade kroppen kunde tillåta det. Tommelen opp! :)


Och jag är ensam ikväll, betyder en tupplur nu, promenad sen och ett bad senare! :D AAaaaah! :)

Ha en fin dag det som är kvar av den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0