vilken ätardag!

jag måste verkligen skaffa  mig riktiga cykelbyxor med riktig vaddering om jag ska vara med på dehär köttartimmarna! Efter 90 minuters spinning i vanliga byxor så svider det rätt gott i röven! Men lika glad är jag för det Men gladast är  nog inte röven :D

"Jeg sjönner faen ikke hvordan du kan vare så helvetes blid etter 90 minutters cykling!?" Fick jag i ansiktet när vi klev av cyklarna. Jag hade en jäkla energi hela passet idag och benen gick nästan av sig själv! Dock är de riktigt stela nu när jag är hemma igen. Efter spinning igår, benprio på PT-timen och 90 minuters spinning idag är det kanske inte så jäkla konstigt att jag knappt kan böja på benen..?





Glad, sliten och stolt tjej! Kördes även lite mage innan det var raka vägen hem på middag!

Kan ju lugnt säga att jag faktiskt kände mig värd lite potatisgratäng så det har blivit en ätardag idag! dock inte så mycket av det "för goda" Blev bara lite potatisgratäng till all biff, sallad, fetaost, fruktsallad och grädde!


Jag och Fia ligger i matkoma i soffan nu till McLeods Daughters. Det blir strax en promenix ner till kiosken så vi får låta maten sjunka och jag får fylla på min telefon. Ikväll är det kunden som är duktig och kör PTn hem från krogen;)

Kan bli en kul syn:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0