Back on track

Det var det skönaste gympasset på länge. Jag tror faktiskt jag kommer att få träningsvärk i magen denna gången. Wöhöööo!:)

Köttade, svettades och flåsade genom 40 minuter på crosstrainerna och brände ungefär 370 kcal. Känslan!♥
Körde sen en rad magövningar med Madde. Hon kommer säkerligen känna det i morgon. Fällkniv, omvända crunches, Hantellyft med sidfläsket och endel i TRXselen. Ja, det känns att magen har aktiverats idag!
Även enbent benböj med hantlar och gymbänk, djupa benböj på steplådan, rockring och hantelflyes..
Ifall någon ville veta lixom :P
Men det vart ett jäkla bra pass och både jag och Madde är nöjda!

Det är så skönt att få till sånnahär pass. Nu är det kris alltså, såhär pluffsig har jag inte känt mig på bra bra länge! Att ha på sig lite tajtare kläder finns inte på kartan just nu, än mindre att träna i linne!
Ändå var det här kortet inte längesen jag tog!


Det dumma med mig är att om jag ens tittar på en chipspåse så säger det bara POFF så går ja upp tre kg! Sväller med en gång.. Men bara jag kan hålla kontroll på kärkänslorna så ska det nog bli bra! :P

Kvällen avslutades med en kopp te och äggvitefluff på fem äggvitor, sötningsmedel och vanilj essence. Ligger dock vaken, hungrig och är mäkta sugen på att öppna en tonfiskburk.. Tror jag ska göra det, Det blir banne mig ingen energi i morgoncardion annars! Jag har mycket att stå i i morgon, så de gäller att vara effektiv!


Så gonatt vänner.
Sigurdsson är back on track!




Kommentarer
Postat av: Jonas

Helsike vilken mage du hade på den bilden. Inte stor, inte smal men fan så snygg! Tycker om dom linjerna på tjejer :) Keep it up!

2012-05-01 @ 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0